Rejestracja uczestników
POWITANIE GOŚCI. Otwarcie konferencji.
WYSTĄPIENIA EKSPERCKIE: Prezentacja ekspercka
WYSTĄPIENIA EKSPERCKIE: Powracająca koniunktura – wyniki hoteli w Polsce na tle Europy
PANEL LIDERÓW RYNKU: Rynek hotelowy dziś i za 5 lat. Jak będzie wyglądała nowa normalność?
Czołowi inwestorzy z Polski i Top Managerowie międzynarodowych sieci hotelarskich przyjrzą się obecnej kondycji rynku, omówią wpływ problemów gospodarczych i geopolitycznych na prowadzoną działalność, oraz podzielą się swoimi prognozami na nadchodzące lata.

Sieglinde Willig
Starszy Dyrektor ds. Zarządzania Marką na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Hilton
Przerwa kawowa
PANEL OPERACYJNY: Oczekuj nieoczekiwanego – jak zarządzać hotelem w czasach pandemii, wojny i rosnących kosztów
Dynamicznie rosnący do 2019 roku biznes hotelowy został wywrócony już na początku 2020 r. do góry nogami i „wywracany” jest od tego czasu praktycznie co miesiąc. Wyzwania z jakimi muszą się mierzyć obecnie hotele były jeszcze niedawno nie do wyobrażenia. W gronie hotelarzy chcemy porozmawiamy o tym jak prowadzić hotel w dobie niepewności – dosłownie - jutra, kosztach rosnących – dosłownie – z dnia na dzień, popytu zmieniającego się – dosłownie – co godzinę w obydwie strony. Jak planować budżety, przychody, zatrudnienie. Jak szukać oszczędności i jak wyjść z tej sytuacji obronną ręką generując zadowalające rezultaty?

Dominik Chrapek
Dyrektor Generalny DoubleTree by Hilton Łódź, Dyrektor Regionalny IGHP w woj. łódzkim

Michał Walczak
Prezes Zarządu City Hotel, Bydgoszcz, Dyrektor Regionalny IGHP na Kujawsko-Pomorskie
Lunch
PANEL SIECI HOTELOWYCH: Pod międzynarodową marką w mieście i miejscowości wypoczynkowej
Czy międzynarodowa marka faktycznie daje tę przewagę, która tworzy lojalność i wielokrotne rezerwacje? Nasi eksperci omówią wartość marek dla poszczególnych rynków, kluczowe kryteria wyboru, modele partnerstwa oraz rolę operatorów zewnętrznych. Będziemy dyskutować o tym co wyróżnia nowe marki i dlaczego inwestorzy powinni je wybierać, a w jakich sytuacjach można obyć się bez rozpoznawalnego brandu.
Wszystko się zmienia. ESG. Teraz!
Po raz pierwszy w Polsce podczas konferencji hotelowych zostanie poruszony temat ESG. Nowa rzeczywistość i nowe wyzwania stojące przed branżą zmieniają spojrzenie na hotelarstwo. Już nie tylko post-covid i inflacja wpływają na obecną rzeczywistość inwestycyjną i operacyjną w hotelarstwie. ESG – trzy magiczne litery, które zmieniają świat i postrzeganie biznesu hotelowego. Raportowanie ESG w branży biurowej czy logistycznej jest już praktycznie normą i standardem, dlatego w przypadku hotelarstwa pytanie brzmi: nie CZY? Tylko KIEDY? A odpowiedź jest tylko jedna: to już TERAZ! Jak to robią najwięksi? Co się z tym wiąże? Czy to kosztuje? Jak projektować? Jak sfinansować? Czy muszę? O tych i o wielu innych tematach porozmawiamy w gronie przedstawicieli największych graczy w branży, dla których ESG to już codzienność.

Magda Federowicz-Boule
Architekt, Prezes i Dyrektor Kreatywna Pracowni Tremend

Janusz Mitulski
Starszy Dyrektor ds. Rozwoju Sieci na Europę Środkowo - Wschodnią, Marriott International

Tomasz Niewola
Dyrektor Departament Finansowania Strukturalnego i Mezzanine, Członek Zarządu mInvenstment Banking SA
Przerwa kawowa
PANEL FINANSOWY: Wpływ kosztów finansowania na opłacalność funkcjonowania hotelu
Pandemia, wojna i inflacja przemodelowały całkowicie opłacalność prowadzenia hoteli. Coraz większe obciążenie stanowią koszty finansowania (kredyt, condo, dzierżawa, obligacje, private equity), obniżając rentowność. Jak poradzić sobie w obecnej sytuacji? Jakie nowe źródła przychodów mogą pomóc zwiększyć zyski?

Artur Kozieja
Inwestor, prezes spółki Europlan, właściciel hoteli Metropolo w Krakowie i Lake Hill Resort&SPA w Sosnówce
Przerwa techniczna
Networking
Wieczorna Gala i wręczenie nagród w konkursie „Hotelarz Roku 2022”