Redaktor Naczelny, Magazyn Hotelarz

Rafał Szubstarski

Redaktor naczelny „Hotelarza” od 11 lat.

„Hotelarz” to najlepsze i najstarsze pismo - nawet w szeroko pojmowanej branży Horeca - ukazujące się nieprzerwanie od 1962 roku. Stanowi źródło informacji, wiedzy i najlepszych praktyk dla branży hotelarskiej, a także platformę środowiskową dla wszystkich profesjonalnych hotelarzy – od inwestorów i właścicieli hoteli przez top management sieci, GM-ów hoteli, managerów działów po ambitnych pracowników liniowych, studentów i uczniów branżowych szkół. Fan page „Hotelarza” na Facebooku ma ponad 15 tys. obserwujących (maj 2020) i jest największą społecznością hotelarską w polskich mediach społecznościowych. W ramach swojej misji „Hotelarz” organizuje też dwie największe konferencje hotelarskie w Europie Środkowo-Wschodniej: Hotel Investment Trends wiosną i Hotel Trends jesienią. Od kilkunastu lat prowadzi też Akademię Hotelarza – jednodniowe szkolenia prowadzone przez najlepszych ekspertów, potwierdzone certyfikatem.

Rafał Szubstarski jest redaktorem naczelnym „Hotelarza” od kwietnia 2009 r. (czyli od samego środka poprzedniego „kryzysu”). Wcześniej pracował w „Życiu Warszawy”, „Życiu”, „Briefie”, „Newsweek Polska”, „Businessman Magazine”, „Polska. The Times”. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW (dziennym). Studiował też socjologię na UW.

Panel z udziałem: Rafał Szubstarski

    • 09:00 - 09:10

      POWITANIE GOŚCI. Otwarcie konferencji.

      11:30 - 12:30

      PANEL OPERACYJNY: Oczekuj nieoczekiwanego – jak zarządzać hotelem w czasach pandemii, wojny i rosnących kosztów

      Dynamicznie rosnący do 2019 roku biznes hotelowy został wywrócony już na początku 2020 r. do góry nogami i „wywracany” jest od tego czasu praktycznie co miesiąc. Wyzwania z jakimi muszą się mierzyć obecnie hotele były jeszcze niedawno nie do wyobrażenia. W gronie hotelarzy chcemy porozmawiamy o tym jak prowadzić hotel w dobie niepewności – dosłownie - jutra, kosztach rosnących – dosłownie – z dnia na dzień, popytu zmieniającego się – dosłownie – co godzinę w obydwie strony. Jak planować budżety, przychody, zatrudnienie. Jak szukać oszczędności i jak wyjść z tej sytuacji obronną ręką generując zadowalające rezultaty?

<< powrót