Janusz Mitulski
Janusz Mitulski jest Starszym Dyrektorem ds Rozwoju sieci Marriott International i odpowiada za jej ekspansje na obszarze Europy Srodkowo – Wschodniej, Krajow Baltyckich oraz Ukrainy.
Janusz przeszedł do Mariott International w 2015 roku z firmy doradczej Horwath HTL Polska, gdzie przez ponad pięć lat był partnerem i szefem w zespole doradztwa hotelowego i turystycznego. W tym okresie zaangażowany był w blisko 200 projektów – zarówno w Polsce, jak i w innych krajach naszego regionu. Zanim rozpoczął pracę w konsultingu, Janusz wiele lat pracował w sieci Qubus Hotel. Był tam m.in. dyrektorem dwóch hoteli, a następnie przez ponad pięć lat dyrektorem sprzedaży i marketingu całej sieci w Polsce.
Podczas ponad 20-letniej kariery zawodowej w hotelarstwie, Janusz szeroko angażuje się w działalność na rzecz rozwoju branży hotelowej w Polsce. Przez wiele lat byl Wicepresem, a nastepnie Czlonkiem Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, trenerem Akademii Hotelarza, wspolautorem Hotel Guidebook oraz konferencji Hotel Trends Poland & CEE. Jest rowniez aktywnym wykladowca akademickim.
Janusz jest absolwentem Wydzialu Prawa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz studiow MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, a takze czlonkiem miedzynarodowej organizacji zawodowej The Royal Institution of Chartered Surveyors (MRICS).
Panel z udziałem: Janusz Mitulski
-
-
14:20 - 15:00
Luksus w Polsce – aspiracje i rzeczywistość
Panel skoncentruje się na realiach rynku luksusowych hoteli w Polsce, pokazując, gdzie faktycznie istnieje trwały popyt na segment premium, a gdzie mamy do czynienia z chwilową modą napędzaną pojedynczymi projektami. Eksperci przeanalizują, które miasta i lokalizacje są dziś rzeczywiście gotowe na wejście globalnych marek luksusowych, a gdzie inwestycje wciąż pozostają ryzykowne. Ważnym wątkiem będzie również podział marż i zysków – kto tak naprawdę wygrywa na rozwoju luksusu: inwestorzy, operatorzy, a może tylko międzynarodowe brandy. Dyskusja ma dostarczyć jasnych odpowiedzi, gdzie w polskim hotelarstwie rzeczywiście rodzi się wartość w segmencie premium.
-