Bartłomiej Szmajdziński
Z branżą HR związany od ponad 20 lat. Obecnie odpowiada za całość zagadnień HR integrując działania w 5 krajach, w których Essendi (dawniej Orbis SA/AccorInvest) posiada swoje hotele. W swojej pracy podkreśla, że sukces firmy jest determinowany przez ludzi, których różnorodność tworzy konglomerat osobowości, osiągający wyjątkowe wyniki biznesowe.
Swoją zawodową podróż rozpoczynał w obszarze IT, co nauczyło go szybkiego reagowania na bieżące wyzwania i systemowego myślenia. Choć to ludzie są dla niego priorytetem, aspekt biznesowy i analityczny odgrywa istotną rolę w jego działaniach. Jednym z jego głównych celów jest automatyzacja procesów, zwłaszcza tych, które nie przynoszą wartości dodanej dla organizacji, aby w pełni skoncentrować się na strategicznych działaniach HR.
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej przy Oksfordzkim Centrum TPB. Certyfikowany Coach ICC. Podczas swojej wieloletniej kariery zdobył szerokie doświadczenie zawodowe z zakresu HR i zarządzania w międzynarodowych organizacjach takich jak Accor, DHL czy LaSer/BNP Group.
Panel z udziałem: Bartłomiej Szmajdziński
-
-
16:10 - 16:45
Hotelowy zespół 2035: skąd brać pracowników, jak utrzymać jakość i kiedy postawić na AI?
Według prognoz, do 2035 roku liczba pracowników w Polsce spadnie aż o 2,1 miliona, a branża hotelowa już dziś mierzy się z narastającym deficytem kadr – zwłaszcza w tych obszarach, gdzie trudno zastąpić człowieka technologią. Panel będzie dyskusją o praktycznych strategiach pozyskiwania i zarządzania personelem w nowych realiach: jak budować i utrzymać multikulturowy zespół, jak dbać o jakość usług mimo rosnących kosztów pracy oraz czy i gdzie technologie i AI mogą realnie wesprzeć pracę zespołów bez obniżania standardu obsługi.
-


