SVP Operations Accor Eastern Europe

Sabina Bartyzel

Sabina Bartyzel jest ekspertem w dziedzinie zarządzania hotelami z ponad 20-letnim doświadczeniem. Od 2020 roku, jako SVP ds. Operacyjnych na Europę Wschodnią (EE) jest odpowiedzialna za nadzorowanie działalności hoteli zarzadzanych przez Accor oraz za relacje Grupy z poszczególnymi partnerami / inwestorami w EE. Nadzoruje wszystkie marki, od ekonomicznych po premium, w 18 krajach, z glowna koncentracja w takich panstwach jak: kraje Bałtyckie, Węgry, Rumunia, Bułgaria i Polska. Jest kluczową postacią w kontaktach Grupy z właścicielami hoteli i partnerami biznesowymi. 

W pracy na pierwszym miejscu stawia gości, pracowników oraz partnerow, dążąc do doskonałości operacyjnej w kluczowych obszarach biznesowych. Sabina aktywnie angażuje się w projekty CSR i działania promujące różnorodność, solidarność i walkę ze stereotypami. Wyzwania są dla niej największą motywacją. 

Sabina pracuje w branży hotelarskiej od ponad 20 lat, a swoją karierę zaczęła w hotelu Novotel Kraków Centrum, który pierwotnie należał do Grupy Orbis. Przed objęciem stanowiska SVP ds. Operacyjnych, jako Dyrektor ds. Zarządzania Operacyjnego na Węgry, Czechy i Słowację odpowiadała za 26 hoteli Accor położonych w kluczowych destynacjach biznesowych i wypoczynkowych w Europie Środkowej i Wschodniej miedzy innymi w: Budapeszcie, Pradze czy Bratyslawie.

Sabina Bartyzel posiada doświadczenie akademickie, które wykorzystywała prowadząc przez 5 lat wykłady w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej na kierunku Menedżer Hotelu - Studia Podyplomowe w Krakowie. Ponadto brała czynny udział w tworzeniu programu tych studiów. 
Jej hobby to bieganie w maratonach i podróże. 

Panel z udziałem: Sabina Bartyzel

    • 11:30 - 12:30

      PANEL OPERACYJNY: Oczekuj nieoczekiwanego – jak zarządzać hotelem w czasach pandemii, wojny i rosnących kosztów

      Dynamicznie rosnący do 2019 roku biznes hotelowy został wywrócony już na początku 2020 r. do góry nogami i „wywracany” jest od tego czasu praktycznie co miesiąc. Wyzwania z jakimi muszą się mierzyć obecnie hotele były jeszcze niedawno nie do wyobrażenia. W gronie hotelarzy chcemy porozmawiamy o tym jak prowadzić hotel w dobie niepewności – dosłownie - jutra, kosztach rosnących – dosłownie – z dnia na dzień, popytu zmieniającego się – dosłownie – co godzinę w obydwie strony. Jak planować budżety, przychody, zatrudnienie. Jak szukać oszczędności i jak wyjść z tej sytuacji obronną ręką generując zadowalające rezultaty?

<< powrót