CEO, Managing Director, hotelAG

Rafał Abramczyk

hotelAG to firmy z szerokim doświadczeniem w branży hotelowej.  Z jednej strony deweloper, a także niezależny operator hotelowy, z drugiej zaś to zespół doświadczonych profesjonalistów i doradców specjalizujących się w tematyce z zakresu koncepcji i analizy finansowej, pre-openingu, zarządzania, sprzedaży oraz marketingu i PR. 

Rafał Abramczyk kompleksowo zarządza procesami budowy, wyposażania, a następnie zarządzania projektami hotelowymi prowadzonymi przez grupę, m.in. Seaside Park Hotel w Kołobrzegu i Four Points by Sheraton Warszawa, który został nominowana przez Marriott International do najlepszego otwarcia w sieci w 2019 r. Dzięki tej inwestycji Marriott International uznał grupę hotelAG jako certyfikowanego operatora i franczyzobiorcę marek Select Brands z portfela Marriott. 

Jako pierwszy w Polsce wprowadził międzynarodową sieć hotelową (Louvre Hotels Group) na rynek condohoteli, a obiekty zarządzane przez grupę wielokrotnie zdobywały nagrody, m.in.: Seaside Park Hotel - Inwestycja Roku według Czytelników „Hotelarza”, „Oscar” branży budowlanej – Budowa Roku dla Golden Tulip Gdańsk, Inwestycja Roku Rynku Hotelarskiego dla Golden Tulip Gdańsk, a także Najlepszy Hotel Wypoczynkowy dla Golden Tulip Międzyzdroje. 

Panel z udziałem: Rafał Abramczyk

    • 15:00 - 15:40

      Technologie, które zarabiają – co naprawdę działa w sprzedaży, revenue i automatyzacji hoteli?

      Panel skoncentruje się na narzędziach technologicznych, które realnie zwiększają sprzedaż i rentowność hoteli w Polsce. Eksperci omówią konkretne wdrożenia – od revenue management, przez automatyzację sprzedaży, po analitykę i predykcję popytu – pokazując, co faktycznie poprawia wyniki, a co jest tylko modnym dodatkiem. Dyskusja pozwoli odróżnić inwestycje, które przynoszą zysk, od tych, które nie mają realnego przełożenia na marżę.

<< powrót