Marcin Gałązka
Jako Cluster Manager sieci Legend, pełni funkcję Acting General Managera hotelu Marriott Sopot Resort & Spa I General Managera hotelu Sound Garden Hotel Warszaw Airport.
Współzałożyciel i Prezes Polskiej Sekcji Stowarzyszenia A.I.C.R. Polska. Związany z hotelarstwem od ponad 25 lat z czego 8 poza granicami Polski. Zdobywał doświadczenie przez 13 lat w sieci Marriott w takich markach jak Ritz Carlton, Renaissance, Marriott, Marriott Resorts & Country Club i Courtyard by Marriott oraz 4 lata w sieci Louvre Hotels Group.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego, kierunku Turystyka i Rekreacja, Wyższej Szkoły Biznesu w Dublinie, kierunku Sprzedaż, Marketing, Reklama i PR oraz Instytutu Technologii w Dublinie z zakresu Zarządzanie Dochodami w Hotelarstwie.
Organizator od 2016 roku konkursu na najlepszego recepcjonistę w Polsce hoteli luksusowych. „Hotelarz do 35 roku życia” wybrany podczas Hotel Trends Poland & CEE w 2016 roku w Warszawie.
Był odpowiedzialny lub uczestniczył operacyjnie w otwarciach następujących hoteli: Marriott Druids Glen Resort & Country Club, Ritz Carlton Powerscourt, Sound Garden Hotel, Golden Tulip Warsaw Airport oraz Szumy Park Hotel & Restaurant.
Człowiek uwielbiający wyzwania, szybkie działanie oraz rywalizacje. Prywatnie ojciec wspaniałej córki i syna, kochający mąż i właściciel buldożki francuskiej. Uwielbiający spędzać aktywnie czas oraz rekreacyjnie grający w tenisa stołowego, pływa, jeździ na rowerze, czasem konno, fan motoryzacji.
Panel z udziałem: Marcin Gałązka
-
-
15:00 - 16:00
Zwiększanie wydajności w hotelarstwie dzięki technologii
W tym panelu odkryjemy, jak sztuczna inteligencja i innowacyjne rozwiązania wspierają zarówno oszczędności, jak i wzrost przychodów. Wspólnie z ekspertami porozmawiamy o optymalizacji zasobów, automatyzacji procesów oraz o tym, jak nowoczesne narzędzia mogą znacząco podnieść wydajność biznesową i otworzyć nowe możliwości dla branży hotelarskiej.
-