Dyrektor ds. Rozwoju na Europę Wschodnią, Hilton Worldwide

Magdalena Sekutowska

Magdalena Sekutowska ukończyła University of Michigan (BA) i New York University (MBA) w Stanach Zjednoczonych.  Posiada doświadczenie w finansach oraz przygotowywaniu i realizacji inwestycji nieruchomości.  Pracowała przy finansowaniu licznych przedsięwzięć w sektorze energetycznym w Ameryce Północnej, w dziale project finance w Credit Suisse Investment Banking.  Następnie zajmowała się strukturyzacją i rozwojem projektów hotelowych w Ameryce i na Karaibach w Starwood Hotels & Resorts.  Od dziesięciu lat Magdalena Sekutowaka dba o rozwój sieci Hilton w Europe Środkowej i Wschodnie.  Obecnie skupia się na rozwoju sieci hoteli Hilton Worldwide w Polsce, Czechach, na Ukrainie i Słowacji.  

Panel z udziałem: Magdalena Sekutowska

    • 13:30 - 14:30

      PANEL SIECI HOTELOWYCH: Pod międzynarodową marką w mieście i miejscowości wypoczynkowej

      Czy międzynarodowa marka faktycznie daje tę przewagę, która tworzy lojalność i wielokrotne rezerwacje? Nasi eksperci omówią wartość marek dla poszczególnych rynków, kluczowe kryteria wyboru, modele partnerstwa oraz rolę operatorów zewnętrznych. Będziemy dyskutować o tym co wyróżnia nowe marki i dlaczego inwestorzy powinni je wybierać, a w jakich sytuacjach można obyć się bez rozpoznawalnego brandu.

<< powrót