Karol Brześkiewicz
Z branżą hotelarską jest związany od 12 lat. Zaczynał w hotelu Sheraton Sopot w dziale F&B awansując do działu sprzedaży konferencji i bankietów. Kolejnym krokiem było zarządzanie działami sprzedaży i marketingu. Pracując dla największych sieci hotelowych (Mariott International, Jin Jiang czy Radisson Hotel Group) miał okazję współpracować przy otwarciach hoteli zarówno sieciowych jak i prywatnych.
Od 2020 roku związany z grupą Górskie Resorty, gdzie uczestniczył w procesie preopeningu Crystal Mountain w Wiśle. Po dwóch latach został odpowiedzialny za ujednolicenie standardów w grupie Górskich Resortów, a od 2023 roku pełni funkcję dyrektora generalnego Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie. Dodatkowo pomaga w optymalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji przychodów w pozostałych hotelach Górskich Resortów oraz uczestniczy w procesach preopeningowych nowych inwestycji Grupy.
Panel z udziałem: Karol Brześkiewicz
-
-
15:45 - 16:45
W poszukiwaniu zysków. Walka o cenę, walka o gości
W dyskusji z prezesami spółek hotelarskich i dyrektorami generalnymi porozmawiamy o podsumowaniu zakończonego sezonu oraz strategii na najbliższą jesień i zimę. Spróbujemy ocenić, jak odbudowuje się segment gości międzynarodowych, a także porozmawiamy o tym, czym polskie hotele resortowe mogą wygrywać z zagraniczną konkurencją i jak skłonić Polaków do wypoczynku w kraju. Zapytamy również o to, jak zmienił się business mix po pandemii, a także jak optymalizować segmentację.
-