Widzimy się 26-27 LISTOPADA 2018 - SOFITEL WARSZAWA VICTORIA

Prelegenci

Katalin Vajda

Katalin Vajda

Kapitan hotelu Moxy Warsaw Praga

Katalin Vajda jest kapitanem w zarządzanym przez spółkę Hotel Professionals Management Group hotelu Moxy Warsaw Praga. To nowopowstający hotel na terenie dawnej wytwórni wódek Koneser na warszawskiej Pradze. Już od roku Katalin steruje budową obiektu od strony zarządcy i  jednocześnie kieruje całym zespołem hotelu. Cały czas poszukuje i rekrutuje nowych, kreatywnych, młodych i zdolnych ludzi, którzy razem z nią dzielić będą pasję do hotelarstwa. Dbając o zachowanie wysokich standardów sieci Marriott International, jak i działając w zgodzie z lokalnym prawem i ustawami tworzy procedury dla nowego hotelu, tak aby w pełni mógł przywitać gości już na początku 2019 roku. 

Katalin od ponad 15 lat związana jest z branżą hotelerską. Swoją karierę w sektorze rozpoczęła w  2000 r. w Stanach Zjednoczonych, gdzie w hotelu La Adventurer objęła stanowisko menedżera w dziale gastronomii - Manager of Food and Beverage Operations. W latach 2001-2006 związana była z siecią InterContinental Hotels Group. Jako Front Office Supervisor uczestniczyła w otwarciu hotelu Holiday Inn w Krakowie, a następnie już jako Front Office Manager otwierała pierwszy w Polsce Holiday Inn Express w Krakowie. Następnie, swoje doświadzczenie zdobywała w nowo otwieranym Hotelu InterContinental Warszawa, gdzie pełniła funkcję Rooms Division Manager. 

Zanim dołączyła do HPMG, od 2006 r. Katalin związana była z polską siecią hotelową Hotele Warszawskie Syrena, do której należą hotele: Polonia Palace Hotel, Metropol Hotel i MDM Hotel. W tym czasie Katalin odpowiedzialna była m.in. za motywowanie i szkolenie zespołów i kadry mendżerskiej, rezerwacje i zarządzanie jakością oferowanych usług.
 


<< powrót

Copyrights © 2018 All Rights Reserved by Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.
Realizacja: BrandFriend.pl



w.wiater@pws-promedia.pl · tel. +48 22 333 88 10 · +48 509 416 935

Hotel Trends Poland & CEE to dwudniowa konferencja dla specjalistów branży hotelowej. W jednym miejscu spotykają się wszyscy profesjonaliści i decydenci polskiego hotelarstwa - właściciele, członkowie zarządów, kadra zarządzająca największych hoteli, przedstawiciele deweloperów i inwestorów, a także dostawcy najlepszych produktów i usług dla branży hotelarskiej.

Hotel Trends Poland & CEE 2018 odbywa się w dniach 26-27 listopada 2018 r. Zgłoszenia uczestników są przyjmowane do 20 listopada 2018 r. Opłata za uczestnictwo w konferencji z uroczystą galą to 1.899,00 zł netto.

Miejsce: Sofitel Warsaw Victoria, Królewska 11, 00-065 Warszawa, Polska