Dyrektor sprzedaży i marketingu na Warszawę, Radisson Hotel Group

Iwona Głuchowska

Od ponad roku zajmuje stanowisko Dyrektora sprzedaży i marketingu na Warszawę w sieci Radisson Hotel Group. Swoje ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywała w największych międzynarodowych sieciach hotelarskich, zaczynając od Starwood Hotels & Resorts od stanowiska w dziale organizacji wydarzeń i konferencji, później awansując w strukturach sieci na stanowisko Key Account Managera wsprzedaży aktywnej. Kolejnym wyzwaniem zawodowym była praca w strukturach sprzedaży centralnej Orbis, orazScandic AG jako Dyrektor Sprzedaży na Polskę, kolejno Airport Hotel Okęcie również na stanowisku Dyrektora Sprzedaży. Przez ostatnie lata pracowała dla sieci IHG zarządzając działem sprzedaży Holiday Inn Warsaw City Centre oraz równolegle jako Cluster Director of Sales MICE & Leisure dla hoteli Holiday Inn Warsaw, Holiday Inn Gdańsk i Intercontinental Warsaw. W pracy kieruje się zbudowanym przez lata profesjonalizmie, wysokich standardach wewspółpracy zarówno z pracownikami jak i gośćmi i dewizą promowaną przez Radisson Hotel Group „Yes I Can”

Panel z udziałem: Iwona Głuchowska

    • 14:00 - 14:45

      Rynek konferencyjny – odbudowywanie potencjału

      Ostatnie 2 lata to okres zdominowany przez turystykę indywidualną. Potencjał tego segmentu powoli słabnie i hotele ponownie poszukują sposobów na dywersyfikację biznesu. Rynek konferencyjny w l półroczu tego roku wzrósł w stosunku do roku ubiegłego ale wciąż daleko mu do wielkości z roku 2019. Spotkania wróciły ale jest ich wciąż mniej niż przed pandemią. Czy i kiedy można liczyć na ich powrót, jakie nowe potrzeby zgłaszane są przez rynek? Czy dynamiczne ceny M&E są już nowym standardem? 

<< powrót